Inici / Acull /

Promoció i màrqueting

La revisió de les publicacions que realitza la Fundació Turisme i Fires de Manresa, per tal d’unificar i alinear els formats, incloent tant publicacions online com offline.

L’elaboració de publicacions dirigides als segments estratègics i mercats estratègics amb la  creació de mapes especialitzats, guies, fulletons, material on-line, etc. Així com, revisar el material actual i identificar les necessitats.

Imatge: els 22 nodes Ignasians.

Dotar de contingut actualitzat de forma periòdica, amena i professional les xarxes socials

Ja ens seguiu?
Instagram                      Facebook                           Twitter                              Vimeo

Assistim  a fires promocionals: 

- FITUR (Madrid)
- Jornadas Gastronómicas Saborea
- SITUC (Barcelona)
- Expotur Vacaciones (Madrid)
 - Fòrum Gastronòmic (Santiago de Compostela/Girona)
- B-Travel (Barcelona)
- Mercat d’Escapades (Barcelona)
 - Mercat de Mercats (Barcelona)
- Mostra De Vins i Caves (Barcelona)
- ExpoHalal Spain

- Expobages

- Fira Mediterrània

En col·laboració amb l’Oficina de Promoció Turística (OPT) de la Gerència de Serveis Turístics de la Diputació de Barcelona es proposa l’elaboració i edició de dossiers especialitzats i actualitzats, dirigits als diferents agents que intervenen en la comunicació i comercialització de les destinacions turístiques: AAVV, TTOO, escoles, mitjans de comunicació, etc.

Organització d’esdeveniments promocionals amb l’objectiu d’accelerar el procés d’introducció dels nous productes turístics al mercat, millorant el reconeixement de la marca Manresa, posicionant Manresa Turisme i incrementant les ventes dels productes actuals.

Elaboració d’un calendari anual de famtrips I així  Incrementar l’organització de viatges de familiarització propis a la província i a Catalunya amb l’objectiu d’incrementar el grau de coneixement dels tour operadors nacionals sobre l’oferta turística de la ciutat de Manresa. - Col·laboració amb altres institucions de promoció turística i amb l’ACT per incloure Manresa en tots els Famtrips organitzats per la marca Paisatges de Barcelona.

Notícia: Els responsables de l'Opera Romana Pellegrinaggi visiten la ciutat per conèixer el Camí Ignasià i Manresa 2022.

Elaboració d’un calendari de Presstrips i similars anual. - Potenciar l’organització de Presstrips amb l’objectiu de mostrar a periodistes nacionals els productes turístics que ofereix la ciutat de Manresa.

 Seminari informatiu sobre les novetats referents als productes turístics, posant èmfasi en els productes relacionats amb l’àmbit espiritual.

 Jornada professional de formació sobre les novetats de la destinació, dirigida a agències receptives locals i de l’entorn de Barcelona.

Realització d’activitats de màrqueting on-line amb l'objectiu de generar interès i incrementar la popularitat del municipi de Manresa com a destinació
 Simplificació de la selecció d’informació segons l’interès del visitant.


 Desenvolupar polítiques i acords integrats per generar un entorn que permeti fomentar el turisme com a sector econòmic rellevant a la comarca. Realitzant accions integrades d’entre el Pla de màrqueting de Manresa i els Plans de màrqueting de Turisme de Barcelona i amb altres entitats i atractius turístics de l’entorn com Cardona, Montserrat, altres punts de la ruta ignasiana etc.

Instagram Youtube Facebook Twitter