menu

Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 19 de novembre de 2019

17/11/2019

Resolució

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

Consideracions legals

1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

2. Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

3. Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.

5. Acord del ple d’1 de juliol de 2019, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

Resolc:

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 52 per al dia 19 de novembre de 2019, a les 12.30 h, amb caràcter públic, a l’Alcaldia de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

Ordre del dia

1. Aprovació acta anterior

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió ordinària núm. 46, que va tenir lloc el dia 15 d’octubre de 2019.

2. Àrea de Serveis Generals

2.1 Regidoria d’Hisenda

2.1.1 Aprovar, si escau, l’estimació de la sol·licitud de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, a favor de Sant Andreu Salut, Fundació Privada. (GTR.ICB-165/2018).

2.1.2 Aprovar, si escau, la sol·licitud de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, a favor del Consorci del Bages per a la Gestió de Residus. (GTR.ICB-21/2019).

2.1.3 Aprovar, si escau, la sol·licitud de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, a favor d’Althaia Xarxa Assistencial Universitària de Manresa, Fundació Privada (GTR.ICB-42/2019).

2.1.4 Aprovar, si escau, l’estimació de dues sol·licituds de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, a favor de la Departament d’Educació - Generalitat de Catalunya. (GTR.ICB-101 i 102/2019).

2.1.5 Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50% i 60% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, segons relació de 21 d’octubre de 2019.

2.1.6 Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50% i 60% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, segons relació de 30 d’octubre de 2019.

2.1.7 Aprovar, si escau, la desestimació d’una sol·licitud de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, sol·licitada per Althaia Xarxa Assistencial Universitària de Manresa, Fundació Privada. (GTR.ICB - 43/2019).

2.2 Regidoria delegada de Recursos Humans i Govern Obert

2.2.1 Aprovació de l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament, en règim de personal laboral temporal, com a tècnica de grau mitjà d’ocupació coordinadora del Programa de Treball i Formació, amb l’activitat privada d’orientadora educativa per compte aliè.

2.2.2 Aprovació de l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament, en règim de personal funcionari interí, administratiu, amb l’activitat privada d’advocat.

2.2.3 Aprovació de l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament, en règim de funcionària interina tècnica de grau mitjà treballadora social, amb l’activitat privada de treballadora social per compte aliè.

2.2.4 Aprovació de l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament, en règim de personal laboral temporal, tècnic especialista, amb l’activitat privada d’informàtic per compte aliè.

2.2.5 Aprovació de l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament, en règim de laboral temporal d’interinitat, com a encarregat d’electricista, amb l’activitat privada de tècnic electricista per compte aliè.

2.3 Regidoria delegada de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

2.3.1 Aprovació de la incoació d’un expedient sancionador per la presumpta comissió de la infracció consistent en portar deslligat i sense morrió, un gos potencialment perillós en un espai públic. (ATJ.CVP-222/2019).

2.3.2 Aprovació de la incoació d’un expedient sancionador per la presumpta comissió de la infracció consistent en portar deslligat i sense morrió, un gos potencialment perillós en un espai públic. (ATJ.CVP-223/2019)

2.3.3 Aprovació de la incoació d’un expedient sancionador per la presumpta comissió de la infracció consistent en portar deslligat i sense morrió, un gos potencialment perillós en un espai públic. (ATJ.CVP-224/2019)

2.3.4 Aprovació de la imposició d’una sanció per portar deslligat i sense morrió un gos potencialment perillós en un espai públic. (ATJ.CVP-27/2019)

2.3.5 Aprovació de la imposició d’una sanció per portar deslligat i sense morrió un gos potencialment perillós en un espai públic. (ATJ.CVP-31/2019)

2.3.6 Aprovació de la imposició d’una sanció per portar deslligat i sense morrió un gos potencialment perillós en un espai públic. (ATJ.CVP-42/2019)

  1. 3. Àrea de Drets i Serveis a les Persones

3.1 Regidoria delegada de Ciutat Saludable

3.1.1 Aprovar, si escau, la incoació d’expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció. (SPU.SAN 2019/80).

4. Assumptes sobrevinguts

5. Precs, preguntes i interpel·lacions